Известие

Collapse
No announcement yet.

Диодни лайтбари във фарове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Диодни лайтбари във фарове

    Здравейте колеги! Тъй като след 2 седмици съм в отпуск и смятам да оправям фарове (счупи ми се въртока за реглаж) и така и така ще ги свалям мисля да ги полирам, да ги направя тип GTA + лупи и ксенон(което прочетох как става и си записах какво ми е нужно) ми се ще да махна стоковите мигачи на бронята които са отдолу и да сложа лайтбар дневни + мигач вътре във фаровете (като модерните коли ). Та въпроса ми е някой правил ли го е? трудности някакви какви ще има? от къде аджеба да взема ток за тях и към кое да ги вържа? към мигачите може би? Ама тогава как ще светят дневните? Някакви съвети по тоците ще са ми много полезни. Иначе нещо от тия мисля да си избера (не знам още кои) http://bktuning.bg/category/28/dnevni-svetlini.html

  • #2
    Дневната светлина може да си я вържеш към габарита, а ако не искаш да ти свети таблото и габарита отзад, то тогава май, трябва с копче да го изведеш някъде. Мигача вътре във фара си го вържи към тоя долу.
    Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
    Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
    Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
      Дневната светлина може да си я вържеш към габарита, а ако не искаш да ти свети таблото и габарита отзад, то тогава май, трябва с копче да го изведеш някъде. Мигача вътре във фара си го вържи към тоя долу.
      или да си вземе един модул за дневни светлини
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #4
        Полирай ги, направи ги гта, сложи лупи и не са занимавай с глупости.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
          Дневната светлина може да си я вържеш към габарита, а ако не искаш да ти свети таблото и габарита отзад, то тогава май, трябва с копче да го изведеш някъде. Мигача вътре във фара си го вържи към тоя долу.
          Хубава идея....даже с това май ще се премахнат и крушките на габаритите и директно кабелите към изхода за дневни.... че са на ебати мястото. Изгоря ми единия преди 3 месеца и ако не беше телефона да ползвам камерата като огледало ева ли щях да се справя за по малко от час

          ---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:14 ----------

          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
          Полирай ги, направи ги гта, сложи лупи и не са занимавай с глупости.
          Тъй като ме гложди от вътре мисля да се позанимавам малко с глупости...поне ще стане красиво, което е целта!

          ---------- Post added at 21:16 ---------- Previous post was at 21:15 ----------

          Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
          или да си вземе един модул за дневни светлини
          Е то това си е модул само че за вграждане във фара и се огъва, а не пластмасов външен

          Comment


          • #6
            [/COLOR]

            Е то това си е модул само че за вграждане във фара и се огъва, а не пластмасов външен[/QUOTE]

            Аз знам какво е това дето се огъва и се слага във фара. Ти питаше от къде да му вземеш ток за частта за дневните, затова ти казвам през модул за дневни светлини, който пуска 12 волта към тях когато види 14 при акумулатора грубо казано. А за частта с мигача колегите са ти отговорили
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
              [/COLOR]

              Е то това си е модул само че за вграждане във фара и се огъва, а не пластмасов външен
              Аз знам какво е това дето се огъва и се слага във фара. Ти питаше от къде да му вземеш ток за частта за дневните, затова ти казвам през модул за дневни светлини, който пуска 12 волта към тях когато види 14 при акумулатора грубо казано. А за частта с мигача колегите са ти отговорили[/QUOTE]

              Явно не съм схванал правилно, благодаря за уточнението. С този модул за който говориш май ще стане по лесно, Благодаря

              Comment

              Working...
              X